اهداف و معرفی شرکت مهیا پروتئین از زبان بهزاد درخور مدیر عامل مجموعه

15,621
منتشر شده در 12 نوامبر, 2017 توسط

بهزاد درخور متولد ۱۳۵۱ شهر تهران ، وی نسل سوم از خاندان درخور هستند که در این صنعت بیش از ۷۰ سال قدمت دارند .

ایشان کسب تجربه و کارآموزی در مکتب پدر و عموی بزرگوار خود را ، گرانبهاترین سرمایه لازم در موفقیتهای حاصل شده میدانند .

وی از سال ۷۲ همگام با حضور در بازار کار و کسب تجربه ، به تحقیقات بازار در خصوص این صنعت پرداختند . سال ۷۴ با شراکت یکی از دوستان کارخانه کوچکی را خریده و طی یک سال تجهیز و در سال ۱۳۷۶ با شروع تولید بصورت حرفه ای وارد عرصه صنعت غذا شدند . بعد از کسب تجربه اجرایی و به پشتوانه تجربیات خانوادگی شرکت مهیا پروتئین را در  خرداد ماه سال ۱۳۸۱ تاسیس کرده و در مهر ماه همان سال عرضه تولیدات خود به بازار مصرف را استارت می زنند .

بهزاد درخور لطف خداوند بزرگ و عنایت ائمه اطهار و حضرت زهرا (س)  با پشتوانه تجارب خانواده در این صنعت و پشتکار ، تلاش مستمر و کار شبانه روزی  را مهمترین عوامل در بدست آوردن رتبه دوم فروش کشوری ، تنها با ۶ ماه حضور در بازار مصرف در نخستین سال فعالیت خود  را  نقطه آغازی بر ادامه راه در این صنعت می دانند  .

ایشان نوآوری را از مهمترین اهداف کاری خود دانسته و  خط مشی را طوری تعریف کرده اند که بتوانند  استاندارد های روز را در مجموعه پیاده سازی کرده و بابت این موضوع سفرهای خارج از کشور را به کارخانه ها و شرکت های پیشرو صنایع غذایی و شرکت های مرتبط برای واردات تکنولوژی صنایع تبدیلی و بسته بندی به کشور را انجام داده اند و هم از لحاظ تنوع محصول و هم از لحاظ ماشین آلات این موفقیت را بدست آورده اند . از جمله نوآوری های ایشان در این شاخه از صنایع غذایی ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات پروتئینی بوده است که تعجب همگان را بر انگیخت .

مجموعه برچسب

۲ comments

  • 6 سال پیش

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

    پاسخ
  • حمیدرضاکلهری 2 سال پیش

    سلام جناب حاج بهزاددرخورخواهشمندم در نحوه استخدام و بکارگیری افرادنظارت بیشتری بکنیدتابصورت سلیقه ایی باپرسنل برخوردنشودوبازندگی اشخاص که به امیدبهترشدن زندگی خودوامیدامنیت شغلی بعدازکلی مراحل گزینش واستخدام واردمجموعه میشوندوبخاطرباندبازی وعدم کارایی مسئول قسمت واستفاده ازرابطه براحتی بازندگی شخصی بازی کرده وبخاطرناتوانی مسیول قسمت خودبنده که تازه درمجموعه شروع بکارمیده بودم رابدون دلیل موجه وقانع کننده بنده راازکارخوداخراج نمودندومسیرزندگی من و خانواده ام رابراحتی عوض کردن ومتاسفانه هیچکس هم پاسخگونبوده وکسی رسیدگی نکردکه علت راجویابشوددرهنگام پذیرش بنده با۲۵سال سابقه گواهینامه پایه یک گفتندبرای رانندگی اتوبوس کامیون یخچال۸/۵تن نیاز داریم ولی بنده۵۰روزبلاتکلیف بودم وخودرویی تحویل ندادندودرنهایت وقتی اعتراض کردم ودرخواست تحویل خودروکردم که کارکنم بنده رااخراج کردن. چندروزه ابتدای استخدام یک مینی بوس تحویل بنده دادن ودرست موقعی که چنددستگاه اتوبوس خریداری شدبنده راازکارکنارگذاشتن وفرددیگری که ازرابطه خوداستفاده کرده بودیم از بنده گذاشتن والان بنده با۵۰سال سن ومنزل اجاره ایی بیکارشدم درحالی که قبلا کار داشتم وبخاطرامدن دراین مجموعه کارقبلی خودراازدست دادم وازدوطرف متضره شدم .قضاوت با شما.
    تشکر

    پاسخ

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.