گفتگوی اگروفودتی وی با دکتر میر، مدیر عامل شرکت پگاه تهران

4,013
منتشر شده در 13 اکتبر, 2019 توسط

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، مراسم روز ملی استاندارد با حضور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد و سایر مسئولین کشوری برگزار شد و شرکت پگاه تهران بعنوان تنها شرکت حاضر در مراسم موفق به کسب گواهینامه حلال از سازمان ملی استاندارد شد و گواهینامه خود را از دست احسان اوود دبیرکل استاندارد و اندازه شناسی جهانی دریافت کرد . این در حالیست که شرکت پگاه تهران تنها شرکت در حوزه مواد غذایی است که به این افتخار دست می یابد .

دکتر میر، مدیرعامل شرکت پگاه تهران نیز که بعنوان تنها شرکت در حوزه مواد غذایی موفق به کسب نشان و گواهینامه حلال شد در حاشیه مراسم روز ملی استاندارد به اگروفودنیوز گفت : شرکت پگاه تهران قدیمی ترین کارخانه صنایع لبنی در کشور است که انواع محصولات لبنی ، پاستویزه،استریل، طعم دار ، پودری مثل کاپاچینو،شیرخشک ،شیرقهوه ، مالتودکسترین و… تولید می کند که در مجموع بالغ بر ۶۰ محصول مختلف در سایزهای مختلف تولید می کند .

وی افزود این شرکت از سال ۱۳۳۶ تاسیس و از همان زمان با ظرفیت ۲۰۰ تن آغاز کرد و در دهه های ۵۰ و ۶۰ کارخانه های دیگر به آن اضافه شد و روزانه ۷۰۰ تن شیر یارانه ای تولید می کرد.

مدیرعامل پگاه تهران افزود : این شرکت هر ساله جز برترین های کشور در زمینه های مختلف از جمله استاندارد، صادرات، کیفیت و حلال و… بوده و از شرکتهای پرافتخار کشور در این زمینه محسوب می شود.

مجموعه برچسب

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.