گفتگو با مهندس مجید راهب مدیر عامل شرکت ایران گلاب – قسمت دوم

5,100
منتشر شده در 19 دسامبر, 2018 توسط

مؤسسه ایران گلاب مرغوب در سال ۱۳۲۸ تاًسیس شد. در این مؤسسه با ثبت نام تجاری ربیع، اولین گامهای خود در عرصه تولید و صادرات گلاب طبیعی و پاستوریزه را چنان استوار و محکم برداشته شد که در اندک زمانی عطر دلنواز گلاب ایرانی، شامه هر اهل ذوقی را در سرتاسر جهان نوازش داد.
آغاز تولید صنعتی در شرکت ایران گلاب با احداث کارخانه پیشرفته در سال ۱۳۶۰ در منطقه کاشان، شروع تلاش بی وقفه‌ای جهت اعتلای نام ایران در عرصه‌های جهانی بود و اکنون با بیش از نیم قرن تجربه، نام ایران در جهان، با گلاب ربیع به نیکی شناخته میشود و بنیانگذار تولید صنعتی گلاب ایران، از سوی جهانیان به لقب سلطان گلاب ملقب و زبانزد تجار و صاحبان صنایع مرتبط در جهان شده است.

ایران گلاب در حال حاضر با بهره‌گیری از پنج شعبه و ۱۸ نمایندگی، محصولات خود از جمله گلاب و اسانس گل محمدی را به بیش از ۳۰ کشور جهان با ارزش بیش از ۲۰ میلیون دلار، صادر می‌کند. این شرکت در تمام سالهای گذشته، عزم خود را بر گشودن بازارهای جدید صادراتی گذاشته است. روند صعودی و بدون انقطاع میزان صادرات این شرکت در سی سال اخیر و همچنین افزایش صادرات به میزان بیش از ۱۰۰ درصد در سال جاری نسبت به سال گذشته، موید این ادعا می‌باشد.

مجموعه برچسب

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.