گفتگو با دکتر فرهاد سحرخیز مدیرعامل گروه سحرخیز / در حاشیه نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۳۹۶

6,201
منتشر شده در 18 سپتامبر, 2017 توسط

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۶، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه ­با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد­ و در آن آخرین دستاوردهای ­این صنعت در معرض دید عموم قرار گرفت.

محمد شریعتمداری در حاشیه افتتاح نمایشگاه شیرینی و شکلات با اشاره به توانمندی ایران برای بهره برداری از این صنعت گفت: تاکنون چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه صورت گرفته است.

وی صنعت شیرینی و شکلات را یکی از مهم ترین صنایع کشور اعلام کرد و گفت: در این صنعت بخشی از نیاز به صورت مواد اولیه وارد و سپس تبدیل به کالای تمام شده به دیگر کشورها صادر می شود.

گفتنی است؛ معرفی آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی این صنعت، تبادل اطلاعات شرکت های داخلی و خارجی، جذب سرمایه گذاری، رونق تولید، توسعه صادرات، معرفی منابع انسانی، اشتغالزایی و تبلیغات و آگاهی بخشی به بازدیدکنندگان از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات است.

به گفته مغازه ای دبیر انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات در این نمایشگاه  حدود ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی جدیدترین صنایع، دستگاه ها، تجهیزات، مواد اولیه و خدمات تولید شیرینی، شکلات و بیسکویت را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر چهل هزار متر مربع در دوازده سالن برگزار شد که به لحاظ متراژ حدود ۱۲۰۰ متر نسبت به سال گذشته رشد داشت.

مجموعه برچسب

۱ دیدگاه

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.